kulturell dag

Idag har jag varit på två utställningar på Kulturhuset med Mellanmålet. Först Camilla Thulins som väl inte riktigt var min grej.
Och sen Anna Odells Okänd, kvinna 2009-349701, som jag vekligen tycker att ni ska gå och kolla på om ni har möjlighet! Himla intressant.
Att den här mannen fortfarande har jobb som överläkare skrämmer mig fasen ordentligt.
Moa

"Hon är välkommen hit så ska jag själv spruta henne med Haldol", alltså den mannen borde inte jobba med människor överhuvudtaget, det är ju helt sjukt.

Svar: Så jävla vidrigt. Jag skulle typ dö om jag kom till akuten och han mötte mig där.
Åsa Renberg

Moa

Jag förstår det. Jag har mött idioter på Sahlgrenska också men det där alltså... "Det här var ett exempel på en superidiot", tycker att det var en ganska bra beskrivning av honom...